1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

 

 W naszym przedszkolu zapewniamy:

- BEZPIECZNE WARUNKI

- PRZYJAZNĄ ATMOSFERĘ

- WSPANIAŁE OTOCZENIE

- WYSOKO WYKWALIFIKOWANĄ KADRĘ

- BOGATĄ OFERTĘ ZAJĘĆ

- DOSKONAŁĄ BAZĘ LOKALOWĄ

- ESTETYCZNE I KUSZĄCE KOLORAMI SALE

- NOWOCZESNE METODY I FORMY PRACY

- LICZNE IMPREZY I UROCZYSTOŚCI PRZEDSZKOLNE

- SPOTKANIA Z CIEKAWYMI LUDŹMI

- NOWO PRZYJĘTYM DZIECIOM DNI ADAPTACYJNE

 

 

Nasze przedszkole jest placówką promującą zdrowie.

 

Prowadzimy działania wychowawcze, profilaktyczne, proekologiczne i prozdrowotne, które opierają się na opracowanych programach zgodnych z podstawą programową wychowania przedszkolnego.

 

  • Naszym atutem są warunki lokalowe.
  • Dysponujemy sześcioma nowocześnie urządzonymi, przestronnymi salami z łazienkami.
  • Każdy oddział wyposażony jest w różnorodne zabawki i pomoce dostosowane do wieku dziecka.
  • Budynek przedszkola otoczony jest dużym, zielonym placem zabaw z licznym nowym sprzętem terenowym.
  • Całość tworzy estetyczne otoczenie, w którym dzieci chętnie przebywają.
  • Przedszkole jest czynne w godz. 630-1700, zgodnie z życzeniem rodziców.
  • W trosce o prawidłowy rozwój dziecka, modernizacji uległ sprzęt kuchenny, dzięki czemu wyeliminowano proces smażenia, a posiłki przygotowywane dla dzieci są wysokiej jakości i zachowują wartości odżywcze.
  • Prowadzenie zajęć metodami aktywnymi (Metoda Dobrego Startu, Pedagogika Zabawy – Klanza, Metody ruchu rozwijającego W. Sherborne, D. Dziamskiej Vopla, relaksacja i inne)
  • Bezpieczne usytuowanie budynku
  • Atrakcyjny teren wokół przedszkola
  • Czas pracy przedszkola dostosowany do potrzeb rodziców
  • Doświadczona kadra
  • Bogata oferta zajęć dodatkowych
  • Rodzinny klimat i miła atmosfera
  • Aktywna współpraca ze środowiskiem kulturalnym i społecznym
  • Organizacja spotkań i uroczystości rodzinnych tworzących klimat przedszkola
  • Współdziałanie z rodziną poprzez wspomaganie w wychowaniu dzieci i przygotowaniu ich do nauki szkolnej

Priorytetem naszego przedszkola jest wspomaganie rozwoju i edukacji dzieci w warunkach bezpiecznych, przyjaznych i dostosowanych do ich potrzeb rozwojowych.

Nasze dzieci

      Naszym priorytetem jest wszechstronny rozwój dziecka.  Staramy się, by czas spędzony przez dzieci w naszym przedszkolu był dla nich wyjątkowy.  Dlatego też oprócz udziału w codziennych zabawach, zajęciach realizujących Podstawę Programową Wychowania Przedszkolnego, dzieci z naszej placówki biorą czynny udział w licznych konkursach, przeglądach organizowanych na terenie miasta. Poprzez udział w tego typu imprezach dzieci zdobywają mnóstwo dyplomów, nagród, wyróżnień i przede wszystkim wiarę we własne siły oraz cenne doświadczenia. Prezentujemy także zdolności dzieci w środowisku lokalnym. Przedszkole odpowiednio organizuje sytuacje edukacyjne dla dzieci o specjalnych potrzebach (dzieci mające trudności w opanowaniu treści programowych). Nasze dzieci znajdują się pod stałą opieką specjalistów z zakresu wad postawy i pomocy logopedycznej.

Współpraca ze środowiskiem lokalnym

      Współpraca ze środowiskiem lokalnym jest ważna w pracy każdej placówki wychowania przedszkolnego, dlatego nasze przedszkole bardzo dużo uwagi poświęca poszukiwaniom wciąż nowych form umożliwiających poszerzenie kontaktów ze społecznością lokalną, instytucjami kulturalno-oświatowymi, organizacjami społecznymi oraz mediami. Nasze przedszkole jest miejscem nie tylko bliskim i miłym dzieciom, ale i integrującym środowisko. Otwartość na wpływy środowiska przejawia się szeroko rozbudowaną współpracą.

      Nasze przedszkole bierze również udział w wielu akcjach charytatywnych. Corocznie też zbieramy i przekazujemy żywność do Schroniska dla zwierząt „Azyl”, bierzemy też udział w akcji „Góra grosza” , „Świąteczna paczka” dla dzieci z domu dziecka oraz zbiórka nakrętek na wózek rehabilitacyjny.

Metody pracy

     W pracy wychowawczo-dydaktycznej stosujemy metody aktywizujące, uwzględniające naturalne potrzeby i zainteresowania dzieci. Od lat wykorzystujemy pomysły zabaw i zajęć z metod:

  • Pedagogika Zabawy – „KLANZA”,
  • „Wprowadzenie dziecka w świat pisma” wg I. Majchrzak,
  • „Dziecięca matematyka” E.Gruszczyk-Kolczyńskiej,
  • „Metody ruchu rozwijającego” W.Sherborne,
  • „Metoda dobrego startu” M. Bogdanowicz,
  • „Edukacja przez ruch” D. Dziamskiej
  • „Kinezjologia edukacyjna” P. Dennisona, relaksacja i inne,